Sunday, February 22, 2009

开心的源头

爱上了这首歌。。。因为听起来很开心。。。
有灵感,就给这首歌写上歌词。。。哈哈。。。用字配搭还是怪怪的。。。
I fell in love with this song... Because the whole mood is so enlightening...
Suddenly I got this strong flair... So I wrote the lyrics for the tune, since the tune is kinda catchy. The usage of words is kinda funny though... Sorry guys, the lyrics are in Mandarin. Maybe I will write an English version when I have the time to...

下载音乐请按一下的钮
To download music, press the button below

DOWNLOAD MUSIC

《开心的源头》

东张西望走在街上
望着蓝色的天空
对我可爱微笑朵朵棉花白云
阳光灿烂对着我笑
想坐在街边喝咖啡
望着人来人往享受人生美妙
我要画鸦
那傻梦
发烧也
要蹦蹦跳跳
寻找着
某奇迹
不会再发
白日梦

白马王子不存在
世上没有人是完美
开心的源头其实就来自心里
我要给太阳花浇水
让我生命充满阳光
在楼台开心地对我自己傻笑
我要画鸦
那日记
寻找着
生命下一站
不要等
傻傻呆
我要冲破
每一关

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails